Hollister
A Holister az Abercrombie által 2000-ben létrehozott, elsősorban a 14 és 18 év közötti korosztálynak szóló márka. A Hollister rövid története ellenére mára a fiatalok körében a második legnépszerűbb márkává vált. Termékeit Amerikában több mint ötszáz üzletben árusítják, de már Európában is több mint száz üzlettel vannak jelen.
Abercombie: Az Abercrombie egy elsősorban a tehetősebb vásárlókat megcélzó márka. Az Abercrombie saját szlogenje szerint egy lépésre van a luxustermékektől: minden terméke prémium anyagokból készül, üzletei pedig szerte az Egyesült Államokban a legelőkelőbb utcákban találhatóak. A cégnek több mint ezer saját üzlete van világszerte.
American Eagle: Az 1977-ben alapított márka elsősorban az egyetemistákat és főiskolásokat célozta a kezdeti időszakban, de mára az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb márkájává vált korhatár nélkül.
J.Crew: Az 1983-ban alakított márka ma már több mint 500 üzlettel rendelkezik a világ minden pontján, de elsősorban az Egyesült Államokban. A J.Crew kínálatában egyaránt megtalálhatóak a gyerekeknek, nőknek és férfiaknak szóló darabok egészen az ékszerektől kezdve a cipőkön át a mindenféle ruhadarabokig.
Old Navy: Az 1994-ben alapított cég a GAP egyik almárkája. Az anyacég eredetileg azért hozta létre a márkát, hogy a szélesebb rétegek számára, de mégis minőségi darabokat dobjon piacra. Az Old Navy már a megalakulása után azonnal dinamikus növekedésnek indult, és ma már több mint ezer üzletben árulják a termékeiket csak az Egyesült Államokban. A márka a 2012-es arculatváltása óta elsősorban a fiatal, jómódú családokat tekinti az elsődleges vevőjének.
Aéropostale: Az 1973-ban alapított vállalat elsősorban kisgyerekeket, tinédzsereket és fiatal felnőtteket célozza meg termékeivel. A márka ma már majdnem kilencszáz üzlettel van jelen a világban, melyekből több mint száz az Egyesült Államokon kívül található.
Eddy Bauer: A majdnem százéves márka ma mintegy 370 üzletet tart fent a világon. A cég korábban a hadsereg beszállítója is volt, sőt máig ez az egyetlen cég, amely saját markaneve alatt gyárthatott ruhákat az amerikai légierőnek. Az Eddy Bauer darabjai ma is elsősorban túrázóknak, szabadidős tevékenységet végzőknek vagy a mindennapi élet során is ezeket a darabokat kedvelő vásárlóknak szól.
Adidas:
Az Adidast még az első világháború után alapították a Dasler fivérek a németországi Herzogenaurach-ban, ahol a cég azóta is működik. A cég igazi felfutása az 1950-es évektől kezdődött: az Adidas innentől kezdve minden jelentős sporteseményen képviseltette magát, és elsőként kezdte el ismert sportolókkal reklámozni saját termékeit.
Az Adidas mára Európa legnagyobb sportruházat gyártója, mely a labdarúgástól kezdve a kosárlabdán át egészen a teniszig vagy a futásig számos sport leginkább meghatározó szereplője akár professzionális, akár hobbi szintről beszélünk.
Nike
Az 1971-ben alapított cég mára a világ legnagyobb edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártó cége. A Nike a kezdeti sikereit a forradalmian új anyagokból és új eljárásokkal készült futócipőinek köszönhette, melyek hamar az Egyesült Államok és a világ legnagyobb példányszámban eladott darabjai lettek. A Nike szabadalma volt például a légtalp, ami nem csak a futást, hanem a kosárlabdát is forradalmasította.
A cég ma már a sportszereken túl a divatvilágnak is fontos szereplője és formálója elsősorban a városi, nem kiemelkedően tehetős fiataloknak szánt darabjaival.
Under Armour: Az Under Armour alig húsz évvel 1996-os megalapítása után ma már a világ egyik legsikeresebb és legismertebb sportszergyártójának számít. Az Egyesült Államok mellett komoly szereplője a dél-amerikai, ázsiai és az európai piacnak is. Az Under Armour kezdetei sikereit egy, az alapító Kevin Plank által kifejlesztett póló jelentette, mely kevésbé szívta magába az izzadságot, mint más gyártók termékei, így nem kellett edzésenként többször lecserélni azt.
A cég azóta már sportruházat mellett cipőket illetve utcai darabokat is gyárt, és továbbra is elsősorban innovatív, technikai újdonságokat tartalmazó termékeire alapozza a hírnevét.
Champion
Az 1919-ben alapított márka elsősorban a szabadidő- és sportruházat piacon számít meghatározó szereplőnek. A Champion hosszú éveken keresztül volt az amerikai kosárlabda és foci liga legnagyobb beszállítója, és ma is az amerikai egyetemisták egyik legikonikusabb viseletének számít.
Columbia
A Columbia kis családi vállalkozásként indult az Egyesült Államokban az 1970-es években, és már a kezdetektől a túrázok és szabadidős tevékenységet végzők jelentették a cég fő vásárlórétegét. A Columbia elsősorban vízálló és lélegző kabátjainak köszönhetően indult dinamikus növekedésnek és számít ma már az egyik legismertebb szabadidőmárkának az Egyesült Államokban és a világban, mely csak az USA-ban több mint száz saját üzlettel rendelkezik.